Instrukcja systemu Sintivo dla salonów urody

Powiadomienia

Aby klient otrzymywał automatyczne powiadomienia o wizytach musisz wysłać zaproszenie na podany przez kleinta adres email do aplikacji Specjaliści Piękna
Wymagane jest aby przed wysłaniem zaproszenia wypełnić adres email klienta.
Ta funkcjonalność wymaga również od Ciebie uzupełnienia danych salonu.

Powiadomienia wysyłane są do klientów automatycznie w dzień poprzedzający wizytę w Twoim salonie.

Wysyłanie zaproszenia

Aby wysłać zaproszenie otwórz kartę klienta.
W sekcji danych klienta będzie znajdowała się informacja o braku subskrypcji oraz przycisk umozliwiający wysłanie zaproszenia.
Wciśnij przycisk "Wyślij link" aby wysłać email z zaproszeniem.

Po wysłaniu zaproszenia system wyśiwetli komunikat jak na ekranie poniżej.

Informacja na żółtym tle będzie widaniała niezmienna do momentu, w którym Twój klient nie zaakceptuje zaproszenia. Możesz ponowić zaproszenie wciskająć ponownie przycisk "Wyślij link". W momencie w którym Twój klient zaakceptuje zaproszenie informacja pod danymi klienta zmieni swój kolor na zielony.

Informacja o aktywnej subskrypcji jest tylko i wyłącznie informacją o tym, że klient zaakceptował Twoje zaproszenie. Pamiętaj Twój klient nie otrzyma powiadomienia jeżeli na swoim telefonie nie ma zainstalowanej aplikacji Specjaliści Piękna i przynajmniej raz nie zalogował się do niej lub na swoim telefonie zablokwał aplikacji możliwość przyjmowania powiadaomień.